Ai nevoie de ajutor?

 

  1. Cum îmi creez un cont?
  2. Cum îmi validez contul?
  3. Am uitat parola! Cum intru în cont?
  4. De ce nu pot intra în contul meu?
  5. Cum aflu ce am postat pe site?
  6. Administrare mesaje
  7. Cum pot afla ce articole am adăugat în meniul favorite?
  8. Administrare notificări
  9. Calificative primite
10. Setări cont: avatar, adresa, nr. de telefon, adresă web
11. Ce informaţii puteţi publica pe WOODWEB.ro
12. Servicii gratuite
13. Servicii plătite
14. Modalităţi de plată
15. De ce nu pot achiziţiona un nou abonament?
16. Când se activează abonamentul?

1. Cum imi creez un cont?
Crearea unui cont pe site-ul WOODWEB.ro este gratuită. Pentru crearea contului urmaţi paşii de mai jos:
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe Contul meu
În fereastra care apare click pe butonul Creează un cont WOODWEB
Un cont va fi creat prin completarea unui formular. Acest formular trebuie să conţină datele reale de contact ale utilizatorului:
— prenumele,
— numele,
— nickname (se poate folosi la intrarea în cont în loc de adresa de e-mail),
— adresa de e-mail,
— județul,
— localitatea,
— parola (Parola trebuie să contină minim 8 caractere, din care cel puţin o literă mică, o litera mare <majusculă> şi un număr)
— confirmare parolă
Trebuie să fiţi de acord cu prevederile stabilite prin Politica de confidenţialitate şi prin Termenii de utilizare ai site-ului. Vă recomandăm să citiţi cu atenţie cele două documente anterior creării unui cont pe site-ul nostru.
Trebuie să bifaţi casuţa de securitate: Nu sunt robot
Click pe butonul Creează contul WOODWEB

^ sus

2. Cum îmi validez contul?
Înainte de a va putea autentifica este necesar sa activaţi contul dvs. prin accesarea link-ului din email-ul pe care l-aţi primit de la noi no-reply [at] woodweb.ro. Nu uitaţi să verificaţi şi în SPAM primirea mesajului de activare a contului.

^ sus

3. Am uitat parola! Cum intru în cont?
Site-ul WOODWEB.ro nu stochează parolele userilor. Parola dvs. trebuie resetată. Urmaţi paşii de mai jos pentru a face acest lucru:
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe Contul meu
În fereastra care apare click pe butonul Aţi uitat parola?
Pentru a reseta parola, vă rugam să introduceţi adresa de e-mail cu care aţi creat contul sau numele de utilizator.
Click pe butonul Resetarea Parolei
Veţi primi un mesaj cu un link pentru resetarea parolei. Va rugam sa verificaţi casuţa dvs. de email.

De reţinut: Dacă nu aţi activat contul pentru WOODWEB.ro resetarea parolei nu funcţionează. Nu are efect!

^ sus

4. De ce nu pot intra în contul meu?
Dacă aţi introdus corect următoare date: nickname/adresa de e-mail şi parola dar nu aţi putut intra în cont înseamnă că nu aţi respectat termenii şi condiţiile site-ului nostru şi contul dumneavoastră a fost şters.

^ sus

5. Cum aflu ce am postat pe site?
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Postările mele
În pagina care apare puteţi vizualiza toate postările făcute:
— dacă aţi postat lucrări (meniul Lucrări)
— dacă aţi postat tutoriale (meniul Tutoriale)
— dacă aţi postat anunţuri (meniul Anunţuri)
— dacă aţi postat un atelier de tâmplarie (meniul Atelier de Tâmplarie)  [în curând]
— dacă ați postat un furnizor în catalogul de furnizori (meniul Furnizori)  [în curând]
— dacă aţi postat oferte joburi (meniul joburi)  [în curând]

^ sus

6. Administrare mesaje
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Mesajele mele
În pagina care apare puteţi vizualiza toate mesajele primite / trimise şi de la ce utilizator aţi primit mesajele.
Dacă doriţi, salvarea conversaţiilor purtate se poate face dând click pe butonul Download History.

^ sus

7. Cum pot afla ce articole am adăugat în meniul favorite?
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Favorite
În pagina care apare se pot vizualiza toate articolele pe care le-aţi adăugat la favorite.

^ sus

8. Administrare notificări
Click pe iconița notificari din josul paginii
În aceasta pagină puteti vedea toate notificările primite de la utilizatori.
Primiţi notificări atunci când:
— un membru raspunde la unul din comentariile pe care le-ai făcut
— un membu comentează la un articol al tău
— cineva comentează la articolele tale
— un membu îţi vizitează profilul
— un necunoscut îţi vizitează profilul
— cineva îţi dă un calificativ
— cineva îţi trimite un mesaj privat
— cineva îţi urmareşte profilul
— cineva îţi cere să fiţi prieteni
— cineva accepta cererea ta de prietenie
De reţinut: Dacă nu doriţi să mai primiţi notificări, sau doriţi să le primiţi doar pe unele dintre cele de mai sus, urmaţi paşii de mai jos:
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Setări cont
Click pe Notificări Web

^ sus

9. Calificative primite
Puteţi vizualiza calificativele care v-au fost acordate, astfel:
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Postările mele
Click pe more
Click pe Calificative

^ sus

10. Setări cont: avatar, adresa, nr. de telefon, adresă web
Pe bara din dreapta sus a site-ului click pe nickname-ul dvs.
Click pe Mofifică profil
În aceasta pagină puteti face următoarele modificări:
— adăugare : avatar, adresă, nr. de telefon, adresă web

^ sus

11. Ce informaţii puteţi publica pe WOODWEB.ro
Lucrări – portofoliul de lucrări din lemn pe care un Utilizator le-a realizat și dorește să le facă cunoscute.
Tutoriale – scurtă prezentare, incluzând imagini și/sau clipuri video, depre realizarea unei lucrări din lemn, pe care un Utilizator le-a realizat și dorește să le facă cunoscute.
Anunţuri – ofertă publică lansată de un Utilizator cu scopul de a fi publicată pe site, ulterior achiziţionării unui abonament.
Ce anunţuri se pot publica pe website?
Se pot publica anunţuri care să se încadreze în următoarele categorii:
— materii prime utilizate în industria lemnului (de exemplu: cherestea, cuie, capse, lac pentru lemn, adezivi pentru lemn, dar fără a fi limitate la acestea);
— produse din lemn (de exemplu: scaun, dulap, bibliotecă, masă de cafea dar fără a fi limitate la acestea);
— scule/utilaje utilizate în prelucrarea lemnului (de exemplu: rindea, CNC, abric, circular de mână dar fără a fi limitate la acestea).
Atelier de tâmplărie  [în curând] – orice persoana juridică şi/sau persoană fizică autorizată care produce obiecte din lemn și dorește să facă cunoscută această activitate prin intermediul site–ului woodweb, ulterior achiziţionării unui abonament anual.
Joburi  [în curând] – ofertă de muncă a unui Utilizator, ulterior achiziţionării unui abonament, sau a unui Atelier de tâmplărie, ca o facilitate, gratuit.
Furnizori  [în curând] – publicarea unor informaţii, în scop publicitar, despre firma dumneavoastră, ulterior achiziţionării unui abonament anual.
Informaţiile pe care le puteţi publica sunt următoarele:
— nume companie,
— adresă,
— judeţ,
— localitate,
— telefon,
— e-mail,
— website,
— produse şi servicii,
— siglă/logo.
Publicarea informaţiilor în Catalogul de furnizori se poate face numai dacă firma realizează activităţi de producţie/ comercializare/ recondiţionare/ reparare de produse/ obiecte din lemn, sau activităţi conexe.
Cerere de ofertă  [în curând] – transmiterea unei cereri pentru realizarea unui obiect/produs fabricat din lemn. Cererile vor fi transmise gratuit tuturor membrilor WOODWEB care au achiziţionat abonamentul pentru Primire cereri de ofertă.

^ sus

12. Servicii gratuite
Adăugarea de lucrări,
Adăugarea de tutoriale,
Transmiterea Cererilor de ofertă  [în curând]

^ sus

13. Servicii plătite
Publicarea de Anunţuri,
Publicarea de Ateliere de Tâmplărie   [în curând]
Publicarea de Joburi   [în curând]
Publicarea de Furnizori   [în curând]
Primirea Cererilor de ofertă   [în curând]

^ sus

14. Modalităţi de plata
Dacă aţi ales metoda de plată Card Bancar, această plată se va face securizat, prin procesatorul de plăţi mobilpay.ro.
Dacă aţi ales metoda de plată Transfer Bancar, veţi primi o notificare pe adresa de e-mail înregistrată pe site-ul nostru, care va conţine datele necesare pentru efectuarea plăţii. La efectuarea plăţii vă rugăm să specificaţi şi numărul comenzii.

^ sus

15. De ce nu pot achiziţiona un nou abonament?
Cazul 1
— aţi achiziţionat deja un abonament prin metoda de plată Transfer Bancar şi nu aţi efectuat plata acestuia. În acest caz trebuie să efectuaţi plata abonamentului ales de dumneavoastră.

Cazul 2
— aţi achiziţionat deja un abonament prin metoda de plată Transfer Bancar şi aţi efectuat plata acestuia, dar suma nu a fost transferată în contul nostru şi nu s-a activat abonamentul. În acest caz, vă rugăm să ne transmiteţi dovada plăţii la adresa de e-mail: confirmareplata [at] woodweb.ro, şi în cel mai scurt timp abonamentul va fi activat.

Cazul 3
— aţi achiziţionat deja un abonament prin metoda de plată Transfer Bancar şi ulterior v-aţi răzgândit şi doriţi să efectuaţi plata prin metoda de plată Card Bancar. În acest caz, vă rugăm să ne transmiteţi un e-mail la adresa anuleazacomanda [at] woodweb.ro pentru a anula comanda iniţială. În e-mail vă rugăm să specificaţi numărul comenzii.

^ sus

16. Când se activează abonamentul?
Abonamentul se activează de îndată ce suma aferentă acestuia este transferată în contul nostru.

^ sus